Izobraževanje
Promocija zdravja na delovnem mestu v obliki delavnic za KREPITEV ZDRAVJA.
Delavnice in predavanja so zasnovane tako, da so interaktivne in zagotavljajo praktične strategije, ki jih zaposleni lahko takoj uporabijo v svojem vsakdanjem delovnem okolju.
Tematska razdelitev:
Zdravi zaposleni, uspešno podjetje!
»Celostni pristop k dobremu počutju na delovnem mestu.«
Predavanje o preventivi, obvladovanju stresa in gradnji zdravega delovnega okolja.
- Zdrava hrbtenica.
- Kako pomembno je prekinjanje sedenja in kako ga izvajamo.
- Spoznajmo aktivni odmor.
- Delavnica: vadba stoje in na stolu.
- Zdrava prehrana zaposlenega in Izboljšanje prehranjevalnih navad.
- Dvig kognitivnih sposobnosti z izbrano prehrano.
- Uravnotežena prehrana za več energije in manj stresa med delovnim dnem.
- Spoznavanje preprostih, a učinkovitih načinov za ohranjanje energije in osredotočenosti skozi delovni dan.
Vdihnimo zdravje!
»Kako lahko opustitev kajenja izboljša življenje in delo!«
Motivacijska delavnica za opuščanje tobaka ter s praktični nasveti, je združena s predavanjem za podporo pri opuščanju kajenja. Govora je tudi o vplivu kajenja na zdravje, na delovno učinkovitost in koristih opustitve kajenja za posameznike in podjetje.
Obvladajmo stres, preprečimo izgorelost!
»Učinkovite metode za obvladovanje stresa v delovnem okolju.«
- Kako prepoznamo preobremenjenost na delovnem mestu.
- Zakaj lahko pride do izgorelosti in kako se lahko temu izognemo.
- Prepoznavanje znakov izgorelosti in učenje preventivnih strategij kako preprečiti izgorelost.
- Učenje strategij za obvladovanje stresa za boljšo odpornost.
- Razumevanje in obvladovanje stresa zmanjšuje motnje in povečuje osredotočenost, kar neposredno vodi v večjo produktivnost.
- Kako lahko poskrbimo za dobro počutje na delovnem mestu, ki krepi zadovoljstvo in pripadnost organizaciji.
- Postanimo zaposleni, ki se zavedamo lastnega stresa in znamo z njim učinkovito upravljati.
Spoznajmo se!
»Tipologija po Jungu – Teorija o osebnosti.«
- Boljše razumevanje sebe in drugih: Prepoznavanje lastne osebnosti in osebnostnih razlik med sodelavci omogoča boljše razumevanje lastnih močnih točk, šibkosti in načinov komunikacije ter razumevanje, zakaj drugi ljudje delujejo in razmišljajo na določene načine.
- Učinkovitejše komunikacijske strategije: Znanje o osebnostnih tipih pomaga izboljšati komunikacijo med sodelavci.
- Krepitev timov: Raznolikost osebnostnih tipov v timu prispeva k večji kreativnosti, inovativnosti in raznolikosti idej.
- Učinkovitejše vodenje: Vodje lahko s poznavanjem osebnostnih tipov svojih sodelavcev bolje prilagodijo svoj pristop in vodenje.
- Manj konfliktov: Poznavanje osebnostnih razlik prispeva k zmanjšanju konfliktov na delovnem mestu. Ko sodelavci razumejo, da se ljudje različno odzivajo in razmišljajo, so bolj naklonjeni sprejemanju razlik in iskanju kompromisov ter se lažje izogibajo konfliktnim situacijam.
Čustva na delovnem mestu!
»Kako jih razumeti in uporabiti v svoj prid.«
Čustva igrajo ključno vlogo pri oblikovanju delovnega okolja, produktivnosti in zadovoljstva zaposlenih. Nekatere pomembne točke, povezane z emocijami na delovnem mestu, vključujejo:
- Vpliv na delovno uspešnost: Emocije lahko vplivajo na sposobnost posameznika, da učinkovito opravlja delovne naloge. Prijetna čustva lahko povečajo motivacijo, kreativnost in produktivnost, medtem ko lahko neprijetna čustva, kot so stres, jeza ali tesnoba, zmanjšajo učinkovitost dela.
- Medsebojni odnosi: Čustva močno vplivajo na medsebojne odnose med sodelavci. Prijetna čustva, kot so empatija, sočutje in zadovoljstvo, lahko krepijo sodelovanje, timsko delo in vzajemno podporo. Nasprotno pa lahko neprijetna čustva vodijo v konflikte, nezadovoljstvo in slabo komunikacijo.
- Zdravje in dobro počutje: Čustva lahko vplivajo na splošno zdravje in dobro počutje zaposlenih. Stres, nenehno doživljanje negativnih čustev in nezmožnost učinkovitega obvladovanja čustev lahko povečajo tveganje za izgorelost, depresijo in druge psihične ter fizične težave.
- Organizacijska kultura: Čustva na delovnem mestu so pomemben dejavnik pri oblikovanju organizacijske kulture. Vodstvo in politike podjetja lahko vplivajo na to, kako se zaposleni počutijo glede svojega dela in svojih sodelavcev, kar lahko močno vpliva na stopnjo angažiranosti, lojalnosti in zavzetosti zaposlenih.
- Upravljanje s čustvi: Pomembno je, da organizacije spodbujajo zdravo upravljanje s čustvi med zaposlenimi. To vključuje razvoj veščin za prepoznavanje, razumevanje in obvladovanje lastnih čustev ter empatijo in podporo pri upravljanju s čustvi drugih.